I forbindelse med Covid-19 har vi satt fokus på å få en bedre, mindre sårbar og mer fleksibel telefonløsning for våre tjenester og ansatte i Rennebu kommune. På bakgrunn av dette, samtidig som dagens telefonsentral går ut av vedlikehold, har vi valgt å bytte telefonløsning.
Hva betyr dette?
I praksis betyr det at kontortelefoner og den tradisjonelle hussentralen vår avvikles, og blir erstattet av mobiltelefoner. I en overgangsfase viderekobles de kjente telefonnumrene til mobil. Det betyr at man kan bli oppringt av et annet nummer enn man forventer om man ikke får besvart sitt anrop. Vi vil oppdatere vår nettside med riktige telefonnummer fortløpende, og den komplette oversikten tar vi sikte på at skal være ferdig i løpet av utgangen av oktober.
Nummer som videreføres
Det er i første omgang tre nummer som vil bli videreført, og det er:
- Sentralbordet, 72 42 81 00
- Legekontoret, 72 40 25 40
- Sykehjemmet, 72 40 25 25
Opplever du problemer med å nå riktig person/enhet?
Hvis du opplever problemer eller utfordringer med å nå riktig person eller enhet, så ta kontakt med sentralbordet på 72 42 81 00 eller postmottak@rennebu.kommune.no, så bistår vi etter beste evne for å hjelpe deg.
Vi vil orientere dere på nytt når løsningen er ferdigstilt, og telefonnumrene er oppdatert.